PANGGUNG KAROOT 2020

 

PANGGUNG KAROOT 2020 


PANGGUNG KAROOT 2020 EPISOD 1 ( TANGGUH LAGI / KENA PAW ) | PANGGUNG KAROOT akan membawa konsep Dikir Barat , Sketsa dan Cerita-Cerita Malaysia dalam satu program yang akan dipenuhi gelak ketawa sepanjang rancangan bersiaran.

Rancangan Astro Warna kali ini, lain daripada lain kerana Panggung Karoot akan mempunyai 2 tukang karot, pelawak, penyanyi dan pelakon terkenal di dalam satu pentas yang sama. Program ini juga mengetengahkan pelakon lama dan pelakon baru dalam satu sketsa yang jarang-jarang kita tonton. Untuk minggu ini Panggung Karoot akan membawa sketsa bertajuk Tangguh Lagi dan Kena Paw.

Minggu ini Sahabat Panggung Karoot menampilkan Kompang 5 Beradik.

Pelakon Panggung Karoot 2020

Program Rancangan Panggung Karoot 2020 untuk tayangan Astro Warna yang bermula pada 20 Nov 2020, turut membabitkan pelakon terkenal seperti :

Datuk Rosyam 

Sabri Yunus

Eby Yus

Azar Azmi

Naim Daniel

Mamak Puteh

Kamal Adli

Selebriti Undangan

Kumpulan Dikir Barat

Sinopsis Tangguh Lagi

Tangguh Lagi memaparkan tentang sebuah keluarga yang akan membuat persiapan majlis perkahwinan. Liza bakal mendirikan rumahtangga dengan Harris. Berbagai persiapan dilakukan dengan belanja yang sangat besar. Pak Leman bapa kepada Liza sanggup mengeluarkan banyak wang untuk majlis tersebut.

Tiba-Tiba kerajaan mengumumkan PKPB diseluruh Malaysia. Dan majlis tersebut terpaksa di tunda. 

Selepas 4 bulan, PKP ditamatkan dan  mereka mereka memutuskan untuk mengadakan majlis perkahwinan tersebut. Pak Leman bertemu dengan Anas seorang perancang Majlis perkahwinan. Bajet yang dikenakan ialah rm10 ribu hingga rm15 ribu .

 

Watak:

Amy Mastura p Akak Saloon

Azar Azmi - Liza

Eby Yus - Pak Leman

Naim Daniel - Harris

Man Rajalawak - Tok Kadi

Sinopsis Kena Paw

Kena Paw mengisahkan keadaan di pejabat dengan berbagai ragam pekerja nya. Bakri seorang ketua di syarikatnya. Namun dia mempunyai hubungan sulit dengan pekerjanya iaiatu Mimi.  Mimi sering mendapat hadiah yang mahal-mahal dari Bakri. Dia juga sering mendapat banyak lagi kelebihan dari Bakri.

Didepan isterinya, Bakri melayan Mona dengan baik sekali tapi dibelakang Mona dia selelu berkata buruk tentang Mona di hadapan Mimi. Dia hanya inginkan wang dari Mona. 

Watak:


Eby Yus - Farid

Naim Daniel - Latif

Azr Azmi - Mimi

Rosyam Nor _ Bakri

Amy Mastura _ Mona

Man Rajalawak -



 
 

 

 

Catat Ulasan

0 Ulasan